Χρήμα στα ΜΜΕ με νέα διαφημιστική καμπάνια

Μοιραστειτε το

© Rui Matos | Dreamstime.com

Μετά τη «λίστα Πέτσα» σειρά παίρνει η «λίστα Κικίλια» και μετά το «Μένουμε Σπίτι» και το «Μένουμε Ασφαλείς» έρχεται νέα διαφημιστική καμπάνια για τον έγκαιρο εμβολιασμό έναντι του κορονοιού.

Αυτή τη φορά το ποσό που θα δαπανηθεί φτάνει τα 18,5 εκατ. ευρώ και προβλέπει την προβολή μηνυμάτων της εθνικής εκστρατείας κατά του covid-19 στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης».

Η διαφορά με το προηγούμενο πρόγραμμα που έτρεξε η κυβέρνηση είναι πως αυτή τη φορά το κονδύλι της δαπάνης είναι από το υπουργείο Υγείας. Με απόφαση του υπουργού Βασίλη Κικίλια συγκροτήθηκε μία «Τριμελής Επιτροπή Οργάνωσης της Εκστρατείας Εμβολιασμού κατά του κορονοϊού Covid 19», με σκοπό να τρέξει τις διαδικασίες απευθείας διαπραγμάτευσης για την πρόσληψη εταιρείας η οποία θα υλοποιήσει την εκστρατεία ενημέρωσης του πληθυσμού.

Πρόεδρος της επιτροπής ορίστηκε ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Υγείας του υπουργείου Υγείας, Παναγιώτης Πρεζεράκος, και μέλη της ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας του υπουργείου Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους και ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Φαρμακευτικής Έρευνας και Τεχνολογίας (ΙΦΕΤ), Δημήτρης Παπανταζής.

Αναλυτικό ρεπορτάζ στην «Εφημερίδα των Συντακτών» που κυκλοφορεί τη Δευτέρα, 28 Δελεμβρίου 2020. 

Πηγή
Author:

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικα Αρθρα

Η δική μου αποτίμηση των χθεσινών εκλογών

Οι σχεδόν 215.000 πολίτες που συμμετείχαμε χτες στις εκλογές...

Μας ξαγρυπνά το όνειρο

Η ζωή μας είναι γεμάτη από όνειρα, όνειρα που...

Απίστευτη αναλγησία από την μνημονιακότερη Κυβέρνηση …

Τους τελευταίους μήνες αυτή η υποταγμένη, μνημονιακότερη  κυβέρνηση των...

Συλλήψεις υπουργών στον Νίγηρα, εκκενώνουν Γάλλοι και Ιταλοί

Ραγδαίες εξελίξεις μετά το στρατιωτικό πραξικόπημα στον Νίγηρα, που...