Τηλεφωνική υποστήριξη σε ωφελούμενους/ες του Κέντρου Κοινότητας Δ. Τρικκαίων – OTA VOICE

Μοιραστειτε το

Για δεύτερη φορά ο Δήμος Τρικκαίων ενεργοποιεί την τηλεφωνική γραμμή Ψυχολογικής Υποστήριξης και Συμβουλευτικής. Πρόκειται για πρωτοβουλία που είχε λάβει το Κέντρο Κοινότητας ήδη από την πρώτη καραντίνα και ενεργοποιείται και στη δεύτερη καραντίνα. Η πρωτοβουλία έγκειται στη στήριξη των ωφελουμένων του Κέντρου και του παραρτήματος Ρομά με απαντήσεις και συμβουλές, για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας του κορονοϊού (Covid-19).

Στην τηλεφωνική γραμμή 24310 39157, ψυχολόγος συζητά με ωφελούμενους/ες του Κέντρου και ειδικά με μέλη ευπαθών ομάδων, για όλα, όσα τους απασχολούν με δεδομένη την πραγματικότητα που βιώνουμε, παρέχοντας ψυχολογική υποστήριξη και συμβουλευτική.
Η τηλεφωνική γραμμή θα λειτουργεί:
Δευτέρα Τετάρτη Παρασκευή 9:00 έως 11:00
Τρίτη Πέμπτη 12:00 έως 14:00.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δήμος Τρικκαίων: Με νέους τρόπους η ενημέρωση των πολιτών για τηλεφωνική εξυπηρέτηση στις υπηρεσίες

Ξεκινούν από την Περιφέρεια Θεσσαλίας εργασίες βελτίωσης στον περιφερειακό δρόμο Μεγαλοχωρίου του Δήμου Τρικκαίων

Τεχνολογία και τουρισμός στο επίκεντρο της συνάντησης Δημαρχου Τρικάλων – Πρέσβη Ισραήλ

Please enable JavaScript to view the

comments powered by Disqus.

Πηγή
Author: admin.user

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικα Αρθρα