Τέσσερις νέες ψηφιακές υπηρεσίες σε εφαρμογή από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας | newsbreak

Μοιραστειτε το

Τέσσερις νέες ψηφιακές υπηρεσίες, οι οποίες αναμένεται να εξυπηρετούν ψηφιακά περίπου 12.000 πολίτες της Κεντρικής Μακεδονίας σε ετήσια βάση, έθεσε σε εφαρμογή η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

Πρόκειται, ουσιαστικά, για τέσσερις νέες ψηφιακές υπηρεσίες κατάθεσης δικαιολογητικών που έχουν τεθεί ήδη σε εφαρμογή, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της Περιφέρειας που προωθεί η διοίκησή της και ο Περιφερειάρχης, Απόστολος Τζιτζικώστας, και αυτές είναι οι ακόλουθες:

  1. Ενημέρωση πολιτών για την έκδοση ή ανανέωση της άδειας οδήγησης που έχουν αιτηθεί: Πρόκειται για μια πλατφόρμα όπου ο πολίτης εύκολα και απλά μπορεί να ελέγξει αν έχει εκδοθεί ή ανανεωθεί η άδεια οδήγησής του. Κάθε μήνα τουλάχιστον 1.500 πολίτες επισκέπτονται τη συγκεκριμένη πλατφόρμα.
  2. Κατάθεση δικαιολογητικών για την απόκτηση ιατρικής ειδικότητας: Η διαδικασία μετατράπηκε σε ψηφιακή με online κατάθεση των απαραίτητων δικαιολογητικών και αυτόματη τήρηση προτεραιότητας από το σύστημα ticketing της Περιφέρειας. Κάθε χρόνο κατατίθενται 650 αιτήσεις για την απόκτηση ειδικότητας.
  3. Κατάθεση αίτησης και δικαιολογητικών για επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών: Η διαδικασία καλύπτει την κατάθεση αίτησης και δικαιολογητικών ψηφιακά και την επιστροφή των ποσών στους δικαιούχους πολίτες χωρίς την αυτοπρόσωπη παρουσία τους στην Περιφέρεια. Η διαδικασία αφορά περίπου 1.400 πολίτες της Περιφέρειας.
  4. Κατάθεση απογραφής ναρκωτικών ουσιών από όλα τα φαρμακεία της Θεσσαλονίκης: Η ψηφιακή κατάθεση της απογραφής και του Βιβλίου Ναρκωτικών Ουσιών από όλα τα μέλη του Φαρμακευτικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης είναι μια ετήσια υποχρέωση, η οποία από το 2021 ολοκληρώνεται ψηφιακά χωρίς την ανάγκη της φυσικής παρουσίας του φαρμακοποιού. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα 1.100 φαρμακεία να έχουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης από απόσταση.

Πηγή
Author: Χάρης Π.

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικα Αρθρα