ΣΥΡΙΖΑ: Δεν έγιναν τα στοιχειώδη στις δημόσιες συγκοινωνίες παρότι υπήρχε χρόνος

Μοιραστειτε το

Για πλήρη αποδιοργάνωση του κρατικού μηχανισμού στις δημόσιες συγκοινωνίες κάνει λόγο η αξιωματική αντιπολίτευση, παρότι η πρόγνωση για τις χιονοπτώσεις σε ολόκληρη την Αττική ήταν γνωστή εδώ και ημέρες.

Σύμφωνα με αρμόδια στελέχη, οι κεντρικοί λεωφοριόδρομοι έπρεπε να είναι ανοικτοί ώστε οι μετακινήσεις να επιτρέπονται σε ένα μεγάλο εύρος, με την επισήμανση ότι οι παράδρομοι και τα “στενά” σαφώς δεν θα μπορούσαν να λειτουργήσουν.

Κατά τα ίδια στελέχη, ενώ στη διάρκεια της νύχτας έπρεπε να βρίσκονται συνεχώς σε λειτουργία δυό-τρεις συρμοί του ηλεκτρικού έτσι ώστε να μην “φράξουν” οι ράγες από το χιόνι, αυτό δεν έγινε. “Εφαρμόσθηκε μόνο για ένα συρμό ο οποίος, φυσικά, δεν πρόλαβε να ‘ανεβο-κατέβει’ το δίκτυο, έστω μέχρι κάποιο σημείο, για να το κρατήσει ανοικτό”.

Εν προκειμένω, διευκρινίζουν ότι η πτώση δέντρων στις γραμμές είναι άλλης τάξης πρόβλημα και δεν έχει να κάνει με το “φράξιμο” από το χιόνι.

Συνολικά για το θέμα, ο τομεάρχης Μεταφορών-Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Νίκος Παππάς δήλωσε αργά χθες το βράδυ:

  • Η Ελλάδα «κόπηκε» στα δύο με απόφαση απαγόρευσης της κυκλοφορίας στην Αθηνών – Λαμίας επί 8 ώρες το πρωί και για 24ωρη απαγόρευση μετά τις 7 μμ.
  • Οι αστικές συγκοινωνίες της Αττικής έμειναν «παγωμένες» επί ώρες. Από τις 5.30 το πρωί ως τις 10 το τμήμα Ειρήνη – Κηφισιά του ηλεκτρικού βγήκε εκτός λειτουργίας, αφού η ΣΤΑΣΥ αντέδρασε με καθυστέρηση στην αποκατάσταση των προβλημάτων στο εν λόγω τμήμα. Έως τις 9πμ, τα λεωφορεία της ΟΣΥ ολοκλήρωναν τα δρομολόγια τους νωρίτερα από το τέρμα τους. Και στις δύο περιπτώσεις, οι επιβάτες (κυρίως εργαζόμενοι) είχαν μείνει χωρίς ενημέρωση και χωρίς την εμφάνιση άλλων ΜΜΜ, κινούμενοι μόνοι σε χιονισμένους και επικίνδυνους δρόμους, μακριά από τους προορισμούς τους.
  • Σε ό,τι αφορά τον προαστιακό, ο δημόσιος ΟΣΕ, που έχει την ευθύνη λειτουργίας της σιδηροδρομικής υποδομής, αντέδρασε με καθυστέρηση στα προβλήματα. Τα στελέχη του δεν φρόντισαν να επανδρώσουν τους εν ενεργεία σταθμούς με κλειδούχους, όπου υπάρχει πρόβλημα με τα «κλειδιά», με αποτέλεσμα στο τμήμα του προαστιακού Αθήνα – Χαλκίδα να έχουμε μονή γραμμή ως την Οινόη (απόσταση 65 χλμ). Λύση δόθηκε μετά την αναβολή των δύο πρωινών δρομολογίων, στα οποία θα επέβαιναν κυρίως εργαζόμενοι και όσοι θα προσπαθούσαν να αποφύγουν το «μπάχαλο» στην Εθνική Οδό.
  • Στον Προαστιακό της Αθήνας, η μη ολοκλήρωση -εδώ και δύο χρόνια- του συστήματος τηλεματικής, που είχε δρομολογηθεί από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ κράτησε εκατοντάδες κόσμου στις αποβάθρες, μέσα σε άσχημες καιρικές συνθήκες και καταστάσεις (αρκετά εκατοστά χιόνι, που δεν είχαν καθαριστεί) και χωρίς ενημέρωση για τα δρομολόγια. Η δε έλλειψη προσωπικού γραμμής ήταν εμφανής. Ένας εργαζόμενος πάλευε σε μήκος γραμμής 30 χλμ, ενώ άλλοι τρεις σε μήκος 70 χλμ.

“Η κυβέρνηση Μητσοτάκη φέρει απόλυτη ευθύνη για το σημερινό μπάχαλο σε μετακινήσεις και μεταφορές. Η αδράνειά της δεν μπορεί να καλυφθεί πίσω από τα σόου των πολύωρων συσκέψεων ή τις απαγορεύσεις κυκλοφορίας που είναι στο dna της”, τόνισε.

Κ. Σπυρόπουλος (Estée Lauder): Η κρίση ανέδειξε κενά στον παραδοσιακό τρόπο μάνατζμεντLockdown: Ποιοι εργαζόμενοι δεν δικαιούνται βεβαιώσεις μετακίνησης -Τι αλλάζειΆμβυξ: Διεύρυνση της αποκλειστικής συνεργασίας με τη Moët-Hennessy
Πηγή
Author:

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικα Αρθρα

Πίσω στην φυλακή ο Τσοχατζόπουλος

Πίσω στην φυλακή ο Τσοχατζόπουλος για την υπόθεση του "μαύρου...

Ελληνοτουρκικός διάλογος με σφραγίδα Μέρκελ – «Παράθυρο ευκαιρίας» βλέπει ο Μητσοτάκης

Όλα δείχνουν ότι βρισκόμαστε πιο κοντά στην επανέναρξη των...

Συνάντηση Λαφαζάνη με Mélenchon – Για μια εναλλακτική Ευρώπη

Συνάντηση Λαφαζάνη με Mélenchon πραγματοποιήθηκε το Σάββατο (28/10) το μεσημέρι...