Ο πιο γνωστός λοιμοξιωλόγος τώρα ειδικός… και σε θέματα μεταφορών

Μοιραστειτε το

Δημήτρης Τσιόδρας

EUROKINISSI/ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Το σχόλιο του Σ. Τσιόδρα για τον συνωστισμό στα μέσα μαζικής μεταφοράς επικρίθηκε εκτενώς και με επιχειρήματα

Μπορεί συχνά να κακίζουμε τους ταξιτζήδες γιατί μιλούν ως διεθνολόγοι, σεισμολόγοι ή κάτοχοι των μυστικών της ιατρικής επιστήμης, τι συμβαίνει όμως όταν ο πιο γνωστός λοιμωξιολόγος παίρνει θέση σε θέματα συγκοινωνιακού ενδιαφέροντος;

Η επανεμφάνιση του Σωτήρη Τσιόδρα την Τρίτη, ταυτόχρονα με την υπέρβαση του ορίου των 1.000 κρουσμάτων, συνοδεύτηκε από σχόλιο για τον συνωστισμό στα μέσα μαζικής μεταφοράς που επικρίθηκε εκτενώς: «Είναι ασφυκτικές οι συνθήκες, το κατανοώ. Είναι αδύνατον αυτή τη στιγμή να επενδύσουμε σε περισσότερη και μεγαλύτερη άνεση στα μέσα μεταφοράς», είπε ο κ. Τσιόδρας, δικαιολογώντας με τον τρόπο του την αναποτελεσματικότητα της κυβέρνησης στη δρομολόγηση περισσότερων λεωφορείων, τρόλεϊ και συρμών του Μετρό ιδιαίτερα στις ώρες αιχμής.

Σε πρώτη φάση αντέδρασαν με κοινή τους δήλωση οι Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης ως τομεάρχης και αναπληρωτής τομεάρχης Υποδομών-Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, αντίστοιχα: «Η δήλωση (Τσιόδρα) είναι απολύτως ανακριβής, 170 λεωφορεία και 100 τρόλεϊ μπορούν να βγουν άμεσα στον δρόμο με μικρές μόνο επιδιορθώσεις και ανταλλακτικά και την τοποθέτηση οδηγών από το νυν προσωπικό. Η κυβέρνηση έχει αδρανήσει προκλητικά και ο κ. Τσιόδρας επιλέγει να καλύψει αυτή την αδράνεια. Δυστυχώς», είπαν οι εκπρόσωποι της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Την υπεράσπιση Τσιόδρα και πρωτίστως της δικής του πολιτικής ανέλαβε ο υπουργός Υποδομών-Μεταφορών Κώστας Καραμανλής ο οποίος σε τηλεοπτική συνέντευξη (Action24) χαρακτήρισε τα παραπάνω «ανυπόστατα ψέματα»: «Είναι δυνατόν να πιστεύει κανείς ότι έχουμε τη δυνατότητα να βγάλουμε 270 λεωφορεία και δεν τα βγάζουμε;», διερωτήθηκε ο υπουργός, προσθέτοντας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ πέφτει θύμα στην προπαγάνδα των συνδικαλιστικών του παρατάξεων. Ο κ. Καραμανλής υποστήριξε για μία ακόμη φορά ότι τα δρομολόγια θα ενισχυθούν μέσω της σύμπραξης με τα ΚΤΕΛ.

Ομως:

● Η σύμβαση για τη σύμπραξη ανάμεσα στα ΚΤΕΛ και τον ΟΑΣΑ που είχε προαναγγελθεί από τον πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη στις 7 Αυγούστου δεν έχει ακόμη δημοσιοποιηθεί, οπότε παραμένουν άγνωστοι οι όροι αυτής της συναλλαγής, ύψους 25 εκατ. ευρώ ετησίως.

● Εως τώρα, έχουν αναλάβει δράση περίπου 80 οχήματα σε 24 λεωφορειακές γραμμές, τα οποία, όμως, δεν είναι συνδεδεμένα με το σύστημα Τηλεματικής. Αυτό σημαίνει πως ούτε οι επιβάτες μπορούν να βλέπουν το επόμενο δρομολόγιο ούτε όμως και ο ΟΑΣΑ να ξέρει πόσα δρομολόγια εκτελούνται.

● Θεωρητικά, θα ενταχθούν στο δίκτυο 200 λεωφορεία των ΚΤΕΛ και θα αμείβονται με 1,43 ευρώ το χιλιόμετρο. Ομως, το κόστος για το Δημόσιο μπορεί να αυξηθεί κατακόρυφα αν ο ΟΑΣΑ αναλάβει τη συντήρηση, το πάρκινγκ, τη διαχείριση των εισιτηρίων και των βαρδιών των εργαζομένων.

Πηγή
Author: Άρης Χατζηγεωργίου

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικα Αρθρα

Η δική μου αποτίμηση των χθεσινών εκλογών

Οι σχεδόν 215.000 πολίτες που συμμετείχαμε χτες στις εκλογές...

Μας ξαγρυπνά το όνειρο

Η ζωή μας είναι γεμάτη από όνειρα, όνειρα που...

Απίστευτη αναλγησία από την μνημονιακότερη Κυβέρνηση …

Τους τελευταίους μήνες αυτή η υποταγμένη, μνημονιακότερη  κυβέρνηση των...

Συλλήψεις υπουργών στον Νίγηρα, εκκενώνουν Γάλλοι και Ιταλοί

Ραγδαίες εξελίξεις μετά το στρατιωτικό πραξικόπημα στον Νίγηρα, που...