Νέα εποχή στα προγράμματα πιστότητας: Στο επίκεντρο ο καταναλωτής

Μοιραστειτε το

Ο χαρακτηρισμός «εποχή του πελάτη» δίνεται όλο και συχνότερα, όλο και σαφέστερα στην εποχή που ζούμε. Σήμερα ο πελάτης γνωρίζει τι θέλει, τις επιθυμίες και τις ανάγκες του και επομένως αναζητά όλο και πιο προσεκτικά αυτό που του ταιριάζει περισσότερο – τόσο ως προϊόν όσο και ως υπηρεσία, αλλά και ως νοοτροπία. Έχει τη δύναμη στα χέρια του, καθώς η τεχνολογία έχει διευρύνει απεριόριστα τις δυνατότητές του. Οι εταιρείες και τα καταστήματα οφείλουν να θέτουν τον πελάτη στο επίκεντρο της στρατηγικής τους, εφόσον επιθυμούν να προχωρήσουν στο μέλλον, να αναπτυχθούν και όχι να συρρικνωθούν.

Ένα από τα σημαντικότερα επιχειρήματα, ένα από τα «όπλα» που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις προκειμένου να αποδείξουν στον πελάτη τους ότι τον σέβονται – τον ίδιο και τις ανάγκες του – είναι τα προγράμματα πιστότητας, που έχουν εμφανιστεί τα τελευταία χρόνια στην αγορά. Οι περισσότεροι από τους καταναλωτές, γνωρίζουν τα προγράμματα αυτά μέσω των «πόντων» που κερδίζουν από τις αγορές τους και εν τέλει της επιβράβευσης που κερδίζουν από τις επιχειρήσεις, είτε με τη μορφή έκπτωσης είτε με τη μορφή δώρου.

Όμως, ένα πρόγραμμα πιστότητας στη σύγχρονη εποχή οφείλει να είναι κάτι παραπάνω από αυτό, ώστε ο πελάτης πράγματι να αισθάνεται ότι μπορεί να εμπιστευτεί την επιχείρηση και επομένως να την θέσει στην κορυφή των προτιμήσεών του. Ένα εξελιγμένο και επιτυχημένο, σύγχρονο πρόγραμμα πιστότητας οδηγεί σε ικανοποιημένους πελάτες και σε καλύτερες επιδόσεις για τις επιχειρήσεις, μέσω της αύξησης των πωλήσεων που προκύπτουν από την καλύτερη κατανόηση των αναγκών της αγοράς.

Lidl Plus: Νέο πρόγραμμα πιστότητας, χωρίς πόντους, χωρίς πλαστική κάρτα

Στη χώρα μας η Lidl Ελλάς πρωτοπορεί με ένα νέο πρόγραμμα πιστότητας για τους πιστούς της πελάτες, στο πλαίσιο του οποίου ούτε γίνεται «συλλογή πόντων», ούτε και διατίθεται πλαστική κάρτα. Αντίθετα όλα συμβαίνουν μέσω της νέας εφαρμογής Lidl Plus για smartphones που διατίθεται δωρεάν, μέσω App Store και Google Play Store. Ο πελάτης αρκεί να κατεβάσει την εφαρμογή, να κάνει μια απλή εγγραφή, να ενεργοποιήσει τις Lidl Plus προσφορές και κατόπιν να έχει το τηλέφωνό του μαζί του σε κάθε του επίσκεψη σε κάθε ένα από τα 225 καταστήματα της Lidl Ελλάς που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Αφού κάνει τα ψώνια του και φτάσει στο ταμείο, ανοίγει την ψηφιακή του κάρτα μέσω της εφαρμογής, ακόμα και αν δεν είναι συνδεδεμένος στο διαδίκτυο, ώστε να σκαναριστεί και να περάσουν αυτόματα στον λογαριασμό του οι εκπτώσεις – «το ‘χεις να κερδίζεις» είναι το σύνθημα και πραγματικά, είναι τόσο απλό.

Είναι σαφές πως με τον τρόπο αυτό ο καταναλωτής εξοικονομεί χρήματα, εύκολα και απλά. Το πρόγραμμα Lidl Plus όμως δεν εξαντλείται εκεί, αλλά αντίθετα αξιοποιεί την τεχνολογία και τις δυνατότητές της προς όφελος του πελάτη, δίνοντας έμφαση στις προσωπικές του ανάγκες και στην ικανοποίησή τους. Έτσι, μέσω του συγκεκριμένου προγράμματος, ο καταναλωτής μπαίνει στο επίκεντρο και έχει τη δυνατότητα μέσα από το κινητό του τηλέφωνο να γνωρίσει καλύτερα την εταιρεία, να διατηρεί τον έλεγχο των συναλλαγών του και να ελέγχει τα ποσά που κάθε φορά εξοικονομεί, καθώς έχει πρόσβαση στα ηλεκτρονικά αντίγραφα των αγορών του.

Επιπλέον μέσα από το app Lidl Plus στο κινητό του, μπορεί να ξεφυλλίζει ψηφιακά το φυλλάδιο της Lidl Ελλάς, αλλά και να διασκεδάζει με τη νέα λειτουργία «Ξύνεις Κερδίζεις»!

Με το βλέμμα στο μέλλον

Με το νέο της πρόγραμμα πιστότητας, η Lidl Ελλάς έχει στόχο τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών της προς τους πελάτες της, προσφέροντάς τους την καλύτερη δυνατή αγοραστική εμπειρία, μέσω της ικανοποίησης των αναγκών τους. Παράλληλα, επιβεβαιώνει ότι προσπαθεί καθημερινά για ένα καλύτερο αύριο, εφαρμόζοντας τις βέλτιστες πρακτικές βιωσιμότητας και περιορίζοντας τη χρήση πλαστικού σε κάθε της δραστηριότητα και υπηρεσία – κάτι που συμβαίνει σαφώς με το Lidl Plus, που δεν χρειάζεται πλαστική κάρτα.

Επόμενο βήμα για τη Lidl Ελλάς είναι οι προσωποποιημένες προσφορές που θα απευθύνονται στον κάθε πελάτη συγκεκριμένα, καθώς θα ανταποκρίνονται στις δικές του και μόνο ανάγκες. Ο καταναλωτής θα αναγνωρίζει πως μέσω του Lidl Plus, είναι πράγματι ξεχωριστός, είναι οντότητα που αξίζει προσωπικής εξυπηρέτησης και λαμβάνει, εκτός των προσωποποιημένων προσφορών, συμμετοχή σε διαγωνισμούς, εκπτώσεις και άλλες, ειδικές προωθητικές ενέργειες. Είναι δέσμευση άλλωστε των ανθρώπων της Lidl Ελλάς πως η εμπειρία του Lidl Plus θα βελτιώνεται συνεχώς, με στόχο ακόμα πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες.

Συνοψίζοντας, αυτή τη στιγμή, η Lidl Ελλάς με το Lidl Plus προσφέρει στους πελάτες έναν επιπλέον τρόπο εξοικονόμησης, απλό και γρήγορο, που παράλληλα καλύπτει τις αυξημένες ανάγκες τους – όλων και κάθε ενός ξεχωριστά. Η έμφαση δίνεται στην προσωποποίηση της εξυπηρέτησης, στη στοχευμένη εκπλήρωση μεμονωμένων επιθυμιών του πελάτη, που είναι το «κλειδί» της εποχής μας, της «εποχής του πελάτη». Διότι το Lidl Plus είναι ένα πρόγραμμα πιστότητας που καινοτομεί, που στοχεύει στην ολοκληρωμένη και ουσιαστική εξυπηρέτηση κάθε πελάτη και είναι πολλά περισσότερα από μια εφαρμογή στο κινητό ή μια πλαστική κάρτα στο πορτοφόλι.

Πηγή
Author:

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικα Αρθρα

EnvolveXL: στήριξη 100 ελληνικών startups τα επόμενα 5 χρόνια

Ένας μήνας έμεινε για την υποβολή αιτήσεων στο νέο...

Η συγκινητική ιστορία σκύλου που εγκαταλείφθηκε σε καταφύγιο έπειτα από 16 χρόνια

Τον γύρο του διαδικτύου κάνει η συγκινητική ιστορία της...