Επιστρατεύουν τα ΚΤΕΛ για την ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών

Μοιραστειτε το

Με μεγάλη καθυστέρηση η κυβέρνηση προχωρά σε μια κίνηση με στόχο να ενισχύσει τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, εν μέσω εξάπλωσης της πανδημίας του κορονοϊού στη χώρα.

Υπενθυμίζεται ότι εδώ και πολλούς μήνες οι ειδικοί είχαν επισημάνει την κυβερνητική αδράνεια στο θέμα αυτό, καθώς μεγάλος αριθμός ανθρώπων συνωστίζονται καθημερινά στα λεωφορεία της πρωτεύουσας, μιας και δεν αυξήθηκαν ούτε ο αριθμός των λεωφορείων ούτε η συχνότητα των δρομολογίων, με σκοπό τον περιορισμό της μετάδοσης της νόσου Covid-19.

Εξάλλου, με την κίνηση αυτή δίνεται σημαντική οικονομική ανάσα στα ΚΤΕΛ (που επιστρατεύονται για τον σκοπό αυτό), εν μέσω δυσάρεστων για αυτών εξελίξεων, καθώς ο κύριος ανάδοχος, τα ΚΤΕΛ Ν. Αττικής, έχουν αρνητικά κεφάλαια πάνω από 2,7 εκατ. ευρώ και τρέχουσες υποχρεώσεις που υπερβαίνουν το σύνολο του κυκλοφορούντος ενεργητικού κατά 3 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, δεν λείπουν οι φωνές πως η συνεργασία ΟΑΣΑ – ΚΤΕΛ θα ανοίξει τον δρόμο για την ιδιωτικοποίηση της δημόσιας συγκοινωνίας, ενώ θα αποδυναμώσει τις συγκοινωνίες της επαρχίας. Ήδη, 34 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία ζήτησαν να κατατεθεί στη Βουλή το προσύμφωνο της σύμβασης μεταξύ ΟΑΣΑ και ΚΤΕΛ Αττικής, στην οποία αποτυπώνεται η σταδιακή παραχώρηση αστικών δρομολογίων σε ιδιώτες. 

Στο παραπάνω πλαίσιο, αύριο ξεκινά η συνεργασία ΚΤΕΛ και ΟΑΣΑ με τις γραμμές «504: Θρακομακεδόνες – Σ.Σ. Δεκελείας – Κηφισιά» και «740: Ολυμπιακό Χωριό – ΣΚΑ – Αχαρναί – Αγ. Άννα». Πρόκειται για τις δύο πρώτες γραμμές από τις συνολικά 60 που θα καλυφθούν από οχήματα των ΚΤΕΛ, ενισχύοντας το μεταφορικό έργο του ΟΑΣΑ. Η δεύτερη φάση θα ξεκινήσει την ερχόμενη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου.

Τα συνολικά 200 οχήματα θα αναλάβουν σταδιακά, μέσω της σύμπραξης των ΚΤΕΛ Αττικής με τον ΟΑΣΑ, την εκτέλεση μεταφορικού έργου σε περιφερειακές γραμμές. Το μεταφορικό έργο θα ενισχύσουν ακόμη 550 οδηγοί σε ημερήσια βάση.

Όπως εκτιμάται, οι χρονοαποστάσεις των δυο δρομολογίων, 504 και 740, θα βελτιωθούν σημαντικά, ενώ η ΟΣΥ εξοικονομεί οχήματα που θα αξιοποιηθούν για την περαιτέρω ενίσχυση του έργου σε σημαντικές γραμμές υψηλής επιβατικής κίνησης στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα, στις γραμμές «732 Αγ. Φανούριος – Χαλκοκονδύλη», «Α8 Πολυτεχνείο – Ν. Ιωνία – Μαρούσι», «235: Ζωγράφου – Ακαδημία» και «220 – 221: Α. Ιλίσια – Ακαδημία».

Σε ό,τι αφορά τη δεύτερη φάση, που ξεκινά τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου, προστίθενται επιπλέον οχήματα των ΚΤΕΛ Αττικής στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών, με την ανάθεση των γραμμών «123: Σαρωνίδα – Ανάβυσσος – Παλαιά Φώκαια», «171: Στ. Μετρό Ελληνικό – Βάρκιζα», «323: Αγ. Νικόλαος – Αγ. Κυριακή – Βραυρώνα», «326: Στ. Κάντζας – Σπάτα – Άρτεμις», «310: Μαραθώνας – Νέα Μάκρη – Ραφήνα» και «330: Κορωπί – Αγ. Μαρίνα». 

Πηγή
Author:

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικα Αρθρα

Η δική μου αποτίμηση των χθεσινών εκλογών

Οι σχεδόν 215.000 πολίτες που συμμετείχαμε χτες στις εκλογές...

Μας ξαγρυπνά το όνειρο

Η ζωή μας είναι γεμάτη από όνειρα, όνειρα που...

Απίστευτη αναλγησία από την μνημονιακότερη Κυβέρνηση …

Τους τελευταίους μήνες αυτή η υποταγμένη, μνημονιακότερη  κυβέρνηση των...

Συλλήψεις υπουργών στον Νίγηρα, εκκενώνουν Γάλλοι και Ιταλοί

Ραγδαίες εξελίξεις μετά το στρατιωτικό πραξικόπημα στον Νίγηρα, που...