ΔΕΔΔΗΕ: Δωρεάν οι κλήσεις προς το κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών

Μοιραστειτε το

ΔΕΔΔΗΕ: Ο ΔΕΔΔΗΕ αναλαμβάνει το κόστος των τηλεφωνικών κλήσεων στο κέντρο εξυπηρέτησης και βλαβών (11500 ή 2111900500) που έκαναν οι πολίτες οι οποίοι αντιμετώπισαν προβλήματα ηλεκτροδότησης πανελλαδικά, κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας «Μήδεια» από τις 14 έως και τις 21 Φεβρουαρίου.

Σύντομα, η εξυπηρέτηση των καταναλωτών θα γίνεται από νέα τηλεφωνική γραμμή στην οποία οι κλήσεις θα είναι δωρεάν.

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικα Αρθρα

Χειμάρρα: Σοβαρές καταγγελίες από Έλληνες – «Αρπάζουν τις περιουσίες μας»

Χειμάρρα: Σοβαρές καταγγελίες από μέλη της ελληνικής εθνικής μειονότητας...

Ράγισαν καρδιές στην κηδεία του αστυνομικού που πυροβολήθηκε κατά λάθος από τον αδερφό του

Ράγισαν καρδιές στο τελευταίο «αντίο» στον 25χρονο αστυνομικό ο...

Κακοκαιρία Ιανός: Εικόνες βιβλικής καταστροφής στην Κεφαλονιά – Θάφτηκαν σπίτια και αυτοκίνητα

Οι καταρρακτώδεις βροχές και οι θυελλώδεις άνεμοι προκάλεσαν πολλά...