Από την 1η Οκτωβρίου αγνοείται το ΦΕΚ για τον διορισμό της νέας διοίκησης στον ΟΣΕ! | newsbreak

Μοιραστειτε το

Την 1η Οκτωβρίου η Βουλή είχε εγκρίνει την τοποθέτηση του Σπύρου Πατέρα στη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕ. Αν σας λέγαμε ότι δεν έχει αναλάβει ακόμα τα νέα καθήκοντά του, θα το πιστεύατε;

Κι όμως, μια κυβέρνηση που έχει κάνει σημαία την απλοποίηση των διαδικασιών και τη λειτουργία του επιτελικού κράτους δεν έχει ακόμα εκδώσει το ΦΕΚ για τον διορισμό της νέας διοίκησης του ΟΣΕ!

Τι κι αν έχουν μεσολαβήσει σχεδόν δύο μήνες από την ακρόαση και την έγκρισή τους από την αρμόδια επιτροπή της Βουλής; Στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ξέχασαν να εκδώσουν το σχετικό ΦΕΚ. Όπως υποστηρίζουν οι μηχανοδηγοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον ιστότοπό τους, το συγκεκριμένο ΦΕΚ θα καθορίζει και τις αρμοδιότητες των μελών του διοικητικού συμβουλίου. Ώσπου να συγκροτηθεί σε σώμα το νέο Δ.Σ. του ΟΣΕ, χρέη προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου εξακολουθεί να εκτελεί ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Αθανάσιος Κοτταράς.

«Ενδιαφέρον έχει να μάθουμε γιατί δεν έχει εκδοθεί το ΦΕΚ, την ώρα που η ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών είναι το ζητούμενο και ο ΟΣΕ είναι ‘ακέφαλος’ ουσιαστικά από τον περασμένο Ιούνιο, μετά την παραίτηση του κ. Σπηλιόπουλου» υποστηρίζουν όσοι παρακολουθούν την υπόθεση και προσθέτουν: «Με ιδιαίτερο, τεράστιο πραγματικά, ενδιαφέρον αναμένουμε πληροφόρηση για συμπληρωματικές συμβάσεις σε έργα και μελέτες οι οποίες θα έπρεπε να περάσουν από το διοικητικό συμβούλιο του οργανισμού και να έχουν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις και εγκρίσεις».

Ο Σπύρος Πατέρας, του οποίου η τοποθέτηση στη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του οργανισμού πήρε το πράσινο φως από το Ελληνικό Κοινοβούλιο, κατέχει πτυχίο και μεταπτυχιακό στη Χημική Μηχανική από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, ενώ το διδακτορικό του το έλαβε από το Πανεπιστήμιο του Κέμπριτζ, επικεντρώνοντας την έρευνά του στη μηχανική των υλικών. Έχει διαμηνύσει ότι θα δώσει έμφαση στην αξιοποίηση της περιουσίας του ΟΣΕ, με στόχο τόσο την ανάπτυξή του όσο και τη μείωση της κρατικής επιχορήγησης, θεωρώντας μείζον θέμα τη συντήρηση και την ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου.

Πηγή
Author: Ιωάννα

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικα Αρθρα