Αναστέλλουν τις υπηρεσίες τους οι μεταφορικές, αυξάνεται ο χρόνος παράδοσης

Μοιραστειτε το

Aδυνατούν να ανταπεξέλθουν στον όγκο των αποστολών οι εταιρείες courier από τις εκατοντάδες χιλιάδες παραγγελίες ενόψει Lockdown. Πολλές από αυτές παραμένουν στα υποκαταστήματα των εταιρειών.

Η μία μετά την άλλη οι εταιρείες κούριερ ανακοινώνουν ότι δυσκολεύονται να παρέχουν στο σύνολο τους τις υπηρεσίες τους ενώ μεγάλες είναι οι καθυστερήσεις σε ό,τι αφορά την εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Η Γενική Ταχυδρομική και η ΕΛΤΑ Ταχυμεταφορές αναστέλλουν ορισμένες από τις υπηρεσίες τους ενώ η ACS παρατείνει τις ημερομηνίες παράδοσης. Σε πολλές περιοχές έχουν σταματήσει να δέχονται νέες παραγγελίες μέχρι να διανείμει ένα μεγάλο όγκο από αυτές που έχει ήδη.

Οι πληροφορίες λένε ότι η Γενική Ταχυδρομική είχε στο κέντρο διαλογής στην Αθήνα πάνω από 500 χιλιάδες παραγγελίες.

Γενική Ταχυδρομική

«Έχουμε δημιουργήσει τις αναγκαίες υποδομές ώστε να μπορούμε να διεκπεραιώσουμε όγκους έως και 60 % αυξημένους σε σχέση με την περίοδο «κανονικότητας». Παρά ταύτα η πίεση που ασκεί η αγορά ξεπερνάει ήδη αυτή τη δυνατότητα με άμεση συνέπεια τη δημιουργία δυσλειτουργικών φαινομένων (καθυστερήσεις, λάθη, ζημιές, παράπονα κτλ)» η Γενική Ταχυδρομική σε δημοσίευση της.

«Δεν είναι χωρίς σημασία η επισήμανση ότι σε όχι λίγες περιπτώσεις παρατηρείται πλήρης αδυναμία κατανόησης από χρήστες (αποστολείς ή παραλήπτες), αδυναμία που σχετίζεται με την εντελώς λανθασμένη (και σαφώς υποτιμημένη) άποψη για τη συγκεκριμένη υπηρεσία που αποτελεί το βασικό επιχειρηματικό αντικείμενο της Γενικής Ταχυδρομικής», συμπληρώνει η Γενική Ταχυδρομική.

«Αναστέλλονται άμεσα όλες οι πρόσθετες υπηρεσίες πλην της βασικής υπηρεσίας είτε απλής αποστολής είτε αποστολής με αντικαταβολή», τονίζει η Γενική Ταχυδρομική.

«Για κάθε επείγουσα περίπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί η νέα υπηρεσία «VIP αποστολή» (Προσοχή! Έχει αυξημένο κόστος, παρέχεται σε συγκεκριμένη περιοχή και δεν έχει απεριόριστες δυνατότητες) που δημιουργήθηκε ακριβώς για τέτοιες περιπτώσεις», υπογραμμίζει.

ΕΛΤΑ Ταχυμεταφορές

«Δεδομένων των ιδιαζουσών συνθηκών που επέφερε το δεύτερο lockdown, η Black Friday αλλά και η επερχόμενη εορταστική περίοδος, ο όγκος των αποστολών που καλούμαστε να διαχειριστούμε έχει αυξηθεί περισσότερο από οποτεδήποτε στο παρελθόν», αναφέρει η ΕΛΤΑ.

«Ενδεικτικά, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο όπου δεν υπήρχαν περιοριστικά μέτρα στην αγορά, το ποσοστό της αύξησης φτάνει έως και το 60,8% ενώ σε σχέση με την περίοδο της άνοιξης υπάρχει αύξηση κατά 22,5%. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δοκιμάζονται οι υποδομές τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και των ταχυμεταφορών, με συνέπεια να παρατηρούνται ιδιαίτερα στην Αττική, τροποποιήσεις και αποκλίσεις στους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης», συμπληρώνει.

ΑCS

«Δεδομένων των συνθηκών αυτών, και ως αποτέλεσμα της σημαντικής αύξησης των αποστολών κατά την τρέχουσα εβδομάδα, ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς», τονίζει η ΑCS.

«Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η ACS συνεχίζει τις προσπάθειές της και αξιολογεί τις παρεχόμενες υπηρεσίες της με σκοπό να συναντήσει τις προσδοκίες των πελατών της, ενώ συνιστά στους καταναλωτές να αποφεύγουν την αποστολή ευπαθών προϊόντων την περίοδο αυτή», καταλήγει.

 Πηγή: https://www.ert.gr

Πηγή
Author:

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Σχετικα Αρθρα