Ο ΕΟΦ διερευνά το περιστατικό παράλυσης νοσηλεύτριας μετά τον εμβολιασμό


Η Ειδική Επιτροπή Φαρμακοεπαγρύπνησης του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων, έχει αρχίσει ήδη να συλλέγει στοιχεία που αφορούν το περιστατικό της 40χρονης νοσηλεύτριας από το γενικό νοσοκομείο Κέρκυρας, η οποία μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορωνοϊού εμφάνισε παράλυση των κάτω άκρων.

Η Επιτροπή επεξεργάζεται το ιστορικό της υπόθεσης και τα στοιχεία από τον κλινικοεργαστηριακό έλεγχο που διενεργείται προκειμένου, έχοντας όλα τα δεδομένα, να αποφανθεί αν ο εμβολιασμός σχετίζεται ή όχι με το σύμπτωμα το οποίο εμφάνισε η νοσηλεύτρια και με τη σειρά της να ενημερώσει την Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών.

Ο χρόνος που θα απαιτηθεί δεν είναι ακόμη γνωστός, καθώς είναι απαραίτητες ειδικές νευρολογικές εξετάσεις, οι οποίες θα συνεχιστούν τις επόμενες ημέρες. Πάντως, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα της έρευνας, έγινε απόψε γνωστό ότι η νοσηλεύτρια έχει ήδη αρχίσει να ανακτά μερικώς την κινητικότητα των κάτω άκρων της.

Πηγή
Author:

Previous «Φωτιά» από την αναφορά Τσίπρα σε Κατσαφάδο-Διαψεύδει το ΠΑΠΕΙ εμπλοκή του στην επίθεση στον πρύτανη
Next Κακοκαιρία «Μήδεια»: Επί ποδός οι Αρχές για τον χιονιά - Ειδικό σχέδιο για τον εμβολιασμό
All24 Team
About the author

All24 Team