Άσκηση: Πόσος χρόνος αρκεί για να βελτιώσει τη μνήμη


Η άσκηση δεν αποτελεί σύμμαχο μόνο της σωματικής υγείας, αλλά και της πνευματικής, καθώς σύμφωνα με μελέτες ενισχύει τη μνήμη και τη μάθηση.

Σύμφωνα με ανασκόπηση δημοσιευμένων μελετών από το Πανεπιστήμιο Jönköping της Σουηδίας, ακόμη και ένας μεμονωμένος τύπος άσκησης έχει σημαντική θετική επίδραση στη διαδικασία της μάθησης και την ενδυνάμωση της μνήμης.

Η ανασκόπηση βασίστηκε σε 13 μελέτες, ενώ οι τύποι άσκησης που μελετήθηκαν αφορούσαν το περπάτημα, το τρέξιμο και το ποδήλατο σε άτομα ηλικίας μεταξύ 18 και 35 ετών.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η αεροβική άσκηση από δύο λεπτά έως μία ώρα σε μέτρια έως υψηλή ένταση βελτίωσε την προσοχή, τη συγκέντρωση και τη λειτουργία μάθησης και μνήμης για έως και δύο ώρες.

Κατ’ επέκταση, υπογραμμίζουν οι ερευνητές, τα συμπεράσματα δύνανται να έχουν σημαντική επίδραση σε ό,τι αφορά την εκπαίδευση.

«Η άσκηση σε κάνει έξυπνο» λέει ο συν-συγγραφέας της ανασκόπησης Δρ Peter Blomstrand του νοσοκομείου County Ryhov και του Πανεπιστημίου Jönköping στη Σουηδία.

Τα ευρήματα δημοσιεύτηκαν στο επιστημονικό έντυπο Translational Sports Medicine.

Πηγή: Onmed

Πηγή
Author: editor02

Previous Τα αποτελέσματα των ποιοτικών ελέγχων για τις ασφαλτοστρώσεις στο Δήμο Βύρωνα
Next Ήρωες του COVID-19 στη Βόρεια Ελλάδα: Βράβευση για την «Ανάλυση Ιατρική»